Jouluvaloja palmuissa

Hola! Taas mä olen täällä kirjoittelemassa. Tuntuu että aina kun saan uuden postauksen blogiin niin seuravaa pitäisi jo alkaa kirjoittaa. No eipä jauheta sen enempää ajan nopeasta kulusta, koska sitä olen jo aiemmissa postauksissa taivastellut. Viime kuussa täytin 17 ja vuoden päästä mun pitäis olla muka "aikunen". Mun synttäripäivänä käytiin syömässä sushia kavereiden kanssa ja viikonlopuna käytiin klubilla juhlimassa! Oli kyllä parhaat synttärit ja tosi erilaiset, mut tykkäsin tosi paljon. Kuukausi kuitenkin alkoi kuolleiden päivällä ja täällä sitä ei juhlittu kauheesti, joitain paikkoja koristeltu ja se oli vapaapäivä koulusta. 


Keskustan jouluvalot on niin kauniita <3

Tää kuukausi ei ollut mitenkään kauheen erikoinen ja tehtiin aika samoja juttuja kun yleensä eli käytiin leffassa, syötiin ulkona ja pidettiin hauskaa. Käytiin tässä kuussa katsomassa mun host-veljen tanssiesitystä Valencian isossa teatterissa ja käytiin kans lounaalla mun toisen host-veljen musiikki akatemiassa. Tossa marraskuun lopussa kans satuttiin olemaan keskustassa just siihen aikaan kun yhdellä suurella aukiolla sytytettiin jouluvalot tosi isoon joulukuuseen. Tällä samalla aukiolla voi kans luistella ja tuli ihan Helsinki mieleen. 



Käytiin ottamassa kuvia Valencian tiede- ja taidekaupungissa!

Joulun odotus on ollut mulla siis mielessä kuluneen kuukauden aikana. Ens viikolla mä lähden muutamaks päiväks Madridiin ja siellä kans varmaan tosi upeita joulujuttuja esillä. Viime kuussa kans oli joku kolme viikkoa putkeen super kylmää, mut sit yhtäkkiä tuli taas 24 asteen kesäiset säät. Voi olla että jouluaattona voin mennä ulos farkkutakissa :D Kuitenkin tää kuukausi oli aika tavallinen eikä tullut tehtyä mitään erikoista. Koulu sujuu vähän paremmin ja oon super ylpee miten paljon mun kielitaito on kehittynyt! Aivan ihanaa joulukuuta ja joku jouluaiheinen postaus saattaa olla tulossa blogiin pian ;) Instagram tuttuun tapaan @pauemilial. 


Oon tullut mun perheen kissalle allergiseks, mut silti vietän sen kans paljon aikaa :D

<3 Pau

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

alicanten värikkäät talot

Rannalla villapaidassa

Vuodeksi rannalle