Mistä nimi la buganvilla?

Moi! Mitenkähän tän aloittaisin? Olen 16-vuotias tyttö Helsingistä. Mulle on muutamaan otteeseen sanottu, että mun kannattaisi aloittaa blogi. No nyt olenkin kirjoittamassa ensimmäistä tekstiäni. Kirjoittaminen ei ole mun vahvuus, mutta tykkään todella paljon kuvien ottamisesta. Blogin sisältö tulee varmasti keskittymään paljon matkustamiseen ja mun tavalliseen elämään.


Nappasin eilen illalla kuvan tästä kauniista taivaasta!

 Otan myös varmasti käsittelyyn yksittäisiä aiheita, joita saa aina toivoa. Syyskuusta lähtien mun blogi tulee keskittymään vaan vaihto-oppilaana olemiseen, koska olen lähdössä lukiovaihtoon Espanjaan kymmeneksi kuukaudeksi! Käyn siis tosiaan ensimmäistä vuotta lukiossa. Oon kiinnostunut paljon erilaisista kulttuureista, kielten oppimisesta ja muodista. Multa löytyy myös instagramtili, jota päivitän joka viikko. Sinne vaan siis seurailemaan @pauemilial. Tuun varmasti kirjoittamaan jo heti ensi viikolla lisää, joten pysykää kuulolla! Niin tosiaan voisin vastata vielä otsikon kysymykseen. La buganvilla tarkoittaa siis ihmeköynöstä, joka on Etelä-Euroopan maissa kasvava kukka. Ja tottakai blogini nimi on espanjaksi, koska rakastan sitä kieltä niin paljon. Mainitsinko jo kahvin? Rakastan kahvia ja nytkin siemailen sitä samalla kun kirjoitan ja ideoita tulvii päähäni...


Tässä vielä kuva itsestäni :)

 Tällä kertaa mulla ei ole enempää kirjoitettavaa, joten päätän mun ekan postauksen tähän. Kiitos lukemisesta ja ihanaa viikonloppua! 

                              <3 Pau

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

alicanten värikkäät talot

Rannalla villapaidassa

Vuodeksi rannalle